خورشید خانمی

وقتی خورشید دلش میگیره ابرها رو عین لحاف رو صورتش میکشه تا کسی گریش رو نبینه اما چیزی نمیگذره که لحافش خیس اشکهای بارونیش میشه

خورشید خانمی

وقتی خورشید دلش میگیره ابرها رو عین لحاف رو صورتش میکشه تا کسی گریش رو نبینه اما چیزی نمیگذره که لحافش خیس اشکهای بارونیش میشه

همیشه همینجوری بوده...

 

نمی دونم اما شاید بعضی وقتها تو زندگی ، آدم باید با خیلی چیزها کنار بیاد...

خوب میشه گفت خیلی سخته...اما این فقط تو هستی که می تونی با خودت

صحبت کنی و با دلت کنار بیای...

امروز با خودم دعوام شد....

دیگه اعصابم رو خورد کرده...آخه تا کی باید مثبت باشم...

تا کی همش گذشت کنم و بذارم حقم رو ضایع کنه...آخه فردا بر نمیگرده بهت بگه پپه؟

آخه عزیز من...هزار بار بهت گفتم که تو واسه خدا بگذر ...باز هم بهش فرصت بده ...

شاید پشیمون بشه و شرمنده...اگه صبرت رو از ذست بدی شاید دیگه نتونی جبران کنی ها...

نمیدونم چی بگم... به حرف وسوسه کیوونم گوش کنم یا وجدان شیر فرهاد؟؟؟؟؟؟

فقط حس میکنم به وجدان بیشتر میشه اعتماد کرد واسه همین هم مثل همیشه

روی وسوسه کیوون رو زمین میندازم و میگم:

این دفعه هم صبر میکنم...شاید ثمری داشت...

خدایا تو میدونی که من چقدر تنهام و به امید تو این روزها رو سر میکنم...

پس خودت مونس تنهایهای من باش...

پس خودت جای خالی همه چیز رو برام پر کن...

دوستت دارم خداجون...

به امید یه طلوع دوباره:خورشید خانومی

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

م.ه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
واقعا باید جالب باشه ادم با خودش دعوا کنه.اصلا چرا کاری رو باید انجام بده که با خودش دعوا کنه.شاید پشیمانی نوعی دعوا با خوده آدمه.یا شاید نوعی سرزنش از کاری که انجام دادیمه.بیخال..
از این حرفت خوشم اومد(دیگه اعصابم رو خورد کرده...آخه تا کی باید مثبت باشم...).به نظره من آدمها در هر موقعیتی یه جور می تونن باشن تا از اونا سو استفاده نشه.هم مثبت هم منفی.
وبلاگت خیلی خوبه.تو دله وبلاگه من جا گرفتی...

نمیدونم...شاید هم واقعا به خاطر این باشه که ازم سوء استفاده نشه اما مطمئنم که یه مقدارش هم دلسوزی واسه طرف مقابله..

علی راد چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ http://http://eshghe-bedoone-marz.blogsky.com/

سلام

وبلاگ شما خیلی برام جالب بود

به ما هم سر بزن

شهرام چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

به امید یه طلوع دوباره ..خورشید خانومی......خانوم خانوما ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد