خورشید خانمی

وقتی خورشید دلش میگیره ابرها رو عین لحاف رو صورتش میکشه تا کسی گریش رو نبینه اما چیزی نمیگذره که لحافش خیس اشکهای بارونیش میشه

خورشید خانمی

وقتی خورشید دلش میگیره ابرها رو عین لحاف رو صورتش میکشه تا کسی گریش رو نبینه اما چیزی نمیگذره که لحافش خیس اشکهای بارونیش میشه

وقتی نمیدونی چی بگی...

 

وای از دست این آقایون.وای وای....

فکر کنم دیگه سر شدم. باز هم این هفته نیومد. باورتون میشه؟ نه! باورتون میشه؟

اون دفعه هم به خاطر افتتاحیه جام جهانی نیومد .

آخه آدم چی بگه؟ نه!شمایی که اینو میخونی...

 دعوا کنم به نظرتون ؟

 لبخند معنی دار بزنم؟

 تعجب کنم که د به رو؟

 به روی خودم نیارم؟

 قهر کنم؟

 یا با زیر چشم برم تو مشتش؟

نه با با این چیزا واسه ما نون و آب نمیشه. به قول یه نفر این نیز بگذرد...

میدونی چیه... چهارشنبه هر هفته منو میذاره خونه مامانم اینها میگه جمعه میام...

بعد میره پیش دوستاش.بعد جمعه قبل ظهر زنگ میزنه میگه ببخشید خورشید جون...

به این دلیل و این بهونه نمیتونم بیام...

تو رو خدا ناراحت نشی ها...

چششششششششششششششم

شما امر بفرمایید ما ناراحت نمیشیم.

اصلا من کی باشم بخوام از دست شما ناراحت بشم...

اصلا هیچ زنی حق نداره از دست مردش ناراحت بشه ...چون مرده

این از این هفته .راستی به نظر شما هفته دیگه چه بهونه ای میاره؟

به نزدیکترین پاسخ جایزه خوبی تعلق میگیره...

راستی امتحانم خوب شد... باورتون نمیشه درست ۱۰ دقیقه قبل امتحان ۳ تا از سوالها رو

از بچه ها پرسیدم همون ها اومد...

یعنی فقط مرام خدا رو داشته باش

آدم رو شرمنده میکنه... باز خوبه یه با مرام تو زندگی ما هست که کارش درسته و رئیس

همه خوباست ... باز خوبه اون هوام رو داره...

گرچه از قدیم گفتن:

     گر ایزد ببندد ز حکمت دری            ز رحمت گشاید در دیگری.

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
هم و ها شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ب.ظ http://gozargahh.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
اگه میدونستیم کسی که الان پیشش هستیم ممکنه فردا پیشمون نباشه حاضر بودیم جونمون هم بهش بدیم
سعی کنیم عشقمون لذت ببره و ما از لذت بردن اون لذت ببریم

تو این دنیای دیونه فقط عشقه که میمونه

پیش ما هم بیاید

راست میگی...
من دارم لذت میبرم...
اینم یه مدلشه دیگه...

مهدی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.mmp.blogfa.com

این یعنی سکوت علامت رضاست؟...

نوپا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام
مطالب شما را خواندم موفق باسی

کدامین آرزو در دل وطن کرد
لباسی آسمانی را به تن کرد
مرا با آرزو هایم رها کن
فلک آخر سفارشها به من کرد

به امید دیدار

هیلدا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.hilda.co.sr

سلام خورشید جون....

کلی خوشحال شدم خوندم که امتحانتو خوب داااادی.........................ببین این مردا از هر صدتاشون یکیشون خوش قوله...ااون یکی هم احتمالن یا زود می میره..یا قصد ازدواج نداره ...یا اینکه کلن از دختر خانوما بدش میییااااااد....همینو بچسب...ایرادم نگیر...مردا تغییر ناپدیرن.!!!!!....

کلی خندیدم...
شایدم حق با تو باشه...اما بذار لااقل تو وبلاگ یه خورده نق بزنم تا دلم خنک شه...
آخه شوهرم به نق حساسه...قبلا هم گفتم...کهیر میزنه...
ولی اینو هستم که مردا تغییر ناپذیرن...

هیلدا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.hilda.co.sr

بتبت جوابت توو کامنت پایینی تشکر...مرسی...می بوسمت

بتبت؟؟؟؟

عالیجناب مرتیکه ی جهنمی Sir. Mohsen Hellish شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ http://mosix.blogsky.com

ممنونم که به وبلاگ جهنمی مردک جهنمی که واقعا ساکن جهنم هست سر زدی و کامنت گذاشتی... به رسم بازدید مطلبی می نویسم :
۱-همیشه از آن چه داریم لذت ببریم و راضی باشیم چون از آن بدتر همیشه ممکن است...
۲- همیشه به دنبال پیشرفت و ترقی باشیم چون از این بهتر همیشه ممکن است...
۳-بد قولی همیشه هم بد نیست... کلاس آدم رو بالاتر میبره... دوره زمونه عوض شده...
۴- همیشه قدر هم رو بدونیم بدون این که یه عامل ثالث مجبورمون کنه... مثل همین ملتی که اگه من فردا بگم سرطان خون دارم و چند وقت دیگه میمیرم روزی ۱۰۰۰ تا کامنت توی وبلاگم می نویسن که کاش نمی مردی دعا می کنیم برات و... آخه آدم حسابی همین حالا که زنده ام و سالمم نمیشه بیاید ۴ تا همدردی و دعا کنید بلکه به یه عقلی نرسیدیم به یه پولی برسیم... شما هم قدر این آقاتونو بدونی بهتره قبل از این که عامل ثالث ( مادر شوهذ ) مجبورتون کنه...

۵-مجلس تمام شد و به پایان رسید عمر... ما همچنان در اول وصف تو مانده ایم... یا حق

ممنون مرد جهنمی عزیز.
من واقعا سعی میکنم قدرش رو بدونم و واقعا هم از اعماق وجودم دوستش دارم.خودش هم اینو میدونه چون وقتی بهش میگم دیگه دوستت ندارم میگه: دروغ میگی تو نمی تونی منو دوست نداشته باشی...
اما از راهنمایی هات ممنون.
تازه مادر شوهرم همیشه طرفدار منه...

شبزده شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ب.ظ

گفته بودی نفسی برام
میرم تا آخرش نفسی که حرمتمو بگیره میبرمش به خدا
عشقی که ذلت بیاره کشکه عزیز
خورشید خانوم برای کسی بمیر که برات تب کنه
اگه نظر منو میخوای به عنوان یه پسر بهت یقین میدم که دوست نداره....

یه سوال از شما به عنوان یه پسر:
شما وقتی یکی رو دوست دارید براش چیکار میکنید؟
البته بعد از ازدواج ها نه تو دوران نامزدی چون اون موقع شوهر من تو محبت و عشق تک بود.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ http://8t.blogsky.com

سلام
خوبین
مرسی اومدی بهم سر زدی!
آقایون چون تکیه گاه زندگی هستند یه لحظه دوری ازشون انگار یه قرنه ! تازه همشونم خوش قولند وهمشون هم قصد ازدواج دارند اونم نه یکی بلکه تا ۴تاش واجب وبقیه اش هم مستحب ( جواب هیلدا )
میگن شوهر کم شده راست میگن؟پس هوای شوهراتون رو داشته باشید !

علیک سلام.
راست میگی دوری ازشون خیلی سخته...
اما کاش دوری ما هم براشون سخت بود...

! یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

۱- سلام
۲- Down Whith Hidalgo
۳- تو مردا از هر صدتا یکیشونم خوب از آب در نمیاد
۴- خدا گر زحکمت ببندد دری
بر آن می زند قفل محکمتری

۵- منتها من موندم پس واسه چی با مردا ازدواج می کنید
آخرشم که مردا می شن کیسه بوکس و هرچی دق دلی
دارین سر مردا خالی می کنید
۶- من عجیب تو حیرتم که با این تفاصیل ماها چرا می ریم زن
می گیریم
۷- بابا من اصلاْ از این سیستم کا ئنات در حیرتم
۸- در کنار خانواده شب و روز خوبی داشته باشین
۹- !

۱-علیک سلام
۲-باشه
۳-بستگی داره خوب رو چی معنی کنی...
۴-فکر نکنم دیگه تا این حد ...
۵- اشتباهه دیگه...آدمیزاد هم جایز الخطاست
۶- راستی نمیدونی خودت هم؟
۷- حیرت مقدمه کشف و شهوده.
۸-ممنون .موفق باشی...
۹- خورشید خانمی

شهرام دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://werwer.blogsky.com/

سلام ....سلام
دوسش داری خورشید خانوم .....میدونم من ......دوسش داری !!

! دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلام خانم
---------------
از احترامی که برای کامنت نویسهای خودتون قائل هستین ممنون
چونکه الان دیدم به همه سوالا محترمانه جواب دادین
۱- اگه آقاتون این وبلاگو می خونه یه دو دقیقه صداشون کنید بیاد اینجا من با هاش کار دارم ....

سلام آقاهه ... حال شما خوبه برادر
... آخه ... الله و اکبر ... حیف که اول خانومتون این کامنتو می خونه و گرنه می خواستم ...
.... تو خجالت نمی کشی خانومتو منتظر می زاری
بابا الان زن خوب شده کیمیا
همونجور که مرد خوب شده مثل آب حیات
... البته شرمنده که ما یخده دخالت کردیما

۲- یه کامنتی دیدم از مردیکه جهنمی آقای هلیش الدوله
نوشته هاشو بخونید
اونم اکثر اوقات داره به کامنتهای من جواب می ده
البته تو قسمت پاسخهای کامنت نه
بلکه به صورت مستقل براش پست می نویسه
من با اسم ! براش کامنت می زارم اونم بزرگواری می کنه و با داد و بیداد جواب می ده
تونستین اونارو هم بخونید

۳- اگرچه ازدواج کردین ...ولی از شما و همسر گرامی دعوت می کنم که هفته ایی یه بارم که شده وبلاگمو بخونید
اونجوری خوشحال می شم

۴- در مورد پاسخ شماره سه ... دربارش خیلی صحبت شده اگه منم بخوام بنویسم می شه قصه حسین کرد شبستری
خیلی خلاصه بگم خوب یه جورایی مطلق هست و یه جورایی نسبی ... همون نسبی بودنشو در نظر بگیریم از همه بهتره

۵- جایز الخطا بودن .... باشه بابا

۶- شیش با شیش هماهنگ شد ... چرا جوابشو می دونم
متاسفانه سیستم غریزی آفرینش و حماقت آقایون
البته همین الان از آقا بپرسید ..اگه زز نباشه حرفمو تائید می کنه

-------------
در کنار هم خوش و خرم باشید
!

سلام.ممنون از توجه و محبت شما.
راستش شوهرم اصلا خبر نداره من این چیزها رو تو وبلاگم مینویسم...
اگه بفهمه خیلی دلخور میشه.
اما خودم تنهایی میام بهتون سر میزنم اگه اشکالی نداشته باشه...
بازم ممنونم ازتون.

بی خیالی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام علیکم
حالت ؟؟؟ خوبی تو ؟؟؟ خوش می گذره ؟؟؟
می خواستم بگم که آپ کردم
یه مطلب باحال البته سردرد آور براتون در آوردم
منتظر حضورتون هستم
موفق باشین
فعلا....

سکوت دیوار.. چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
هر کاری طرفه مقبلت کرد و تکرارش کرد تو هم برای اون انجام بده تا بفهمه عماش بد بوده ..

ولی همیشه تلافی فایده نداره. اگر چه واسه یه مدت حس میکنی دلت خنک شده اما بعدا پیش خودت دوست داری بیشتر حال طرفت رو بگیری و این حسیه که تمومی نداره مخصوصا اگه طرفت رو کک هم نگزه که داری تلافی میکنی...یا اصلا نفهمه.
بعضی وقتها اگه بزرگواری کنی واسه اعتماد به نفست هم بهتره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد